מדיניות משלוחים והחזרות
מדיניות משלוחים
שיטת משלוח | זמן אספקה | עלות משלוח להזמנות מעל 300 ש"ח | עלות משלוח להזמנות מתחת ל-300 ש"ח | אספקה |
---|---|---|---|---|
איסוף עצמי | יום עסקים מרגע קבלת אישור שההזמנה מוכנה* | חינם | חינם | איסוף עצמי ממשרדי החברה |
נקודת מסירה אקספרס | עד 48 שעות* (הזמנות שיבוצעו עד 12:00 יסופקו ביום שלמחרת) | חינם | 19.90 ש"ח | חברת שליחויות |
משלוח אקספרס עד הבית | עד 48 שעות* (הזמנות שיבוצעו עד 12:00 יסופקו ביום שלמחרת) | חינם בקניה מעל 500 ש"ח | 49.90 ש"ח* | חברת שליחויות |
* החל מרגע אישור ההזמנה בחברת האשראי, בימי עסקים בלבד (ימים א'- ה') ערבי חג, ימי ו' ,שבת וחגים אינם נחשבים ימי עסקים.
*הבהרות לגבי אזורי שילוח אקספרס עד הבית: (לצפייה בפירוט הישובים יש להקליק כאן):
אזור 3: משלוח אקספרס עד הבית לאילת ולאזורים מרוחקים – עלות 59.90 ₪ – הפרש חיוב המשלוח יעשה ביצירת קשר משירות הלקוחות
אזור 5: משלוח אקספרס עד הבית לאזורי הערבה (למעט אילט) והגולן – עלותו ₪ 106 – הפרש חיוב המשלוח יעשה ביצירת קשר משירות הלקוחות.
לצפייה ברשימת הישובים באזור זה יש להקליק כאן.
ישובים ללא שירות של משלוח אקספרס עד הבית – לצפייה לרשימת הישובים יש להקליק כאן.
*אסיף עצמי ניתן לאסוף לאחר 24 שעות מקבלת מייל זה ובתיאום עם שירות הלקוחות של החברה ב0972542002982 . ההגעה לאתר החברה תהיה אך ורק במועד שנקבע ובשעות הפעילות בימים א'- ה' בין השעות 9:00 – 15:00.
חשוב לשקף שבאתר החברה ישנו מפעל ולמען בטיחות ציבור הלקוחות אסור להגיע ללא תיאום.
נקודות מסירה
- החבילה תשלח לנקודת המסירה שנבחרה במפת הPICKUP ותימסר עד 2 ימי עסקים.
- החבילה תשהה בנקודת המסירה כ-5 ימים, במהלכם יקבל הלקוח מדי יום הודעת סמס לאיסוף המשלוח.
- במידה ולא יאסף עד היום השישי החבילה תוחזר לחברה וחיוב ההחזרה והשילוח הנוסף יהיה באחריות הלקוח (19.90 לכיוון).
מדיניות ביטול / החלפת מוצר
אנו כאן כדי לתמוך בך – במידה והמוצר שקנית לא מתאים, ניתן להחליף או להחזיר.
חשוב לדעת:
- אחריות החברה : אנו מעניקים אחריות על מוצרינו (בהתאם להנחיות השימוש על פי הוראות היצרן) לפי הפירוט הבא:
- מוצרי תמיכה אורתופדים: עד 6 חודשים מהרכישה (חגורות תמיכה ושרוולים שונים לתמיכה באיזורים שונים בגוף)
- מוצרי כף רגל: עד 3 חודשים (מדרסים, רפידות, מוצרי סיליקון וכו')
- **באריזה המקורית, עם כל חלקי המוצר ובהצגת הוכחת קניה
החלפות וזיכויים יעשו בהתאם למחיר ששולם בעד המוצר (לא כולל דמי משלוח), כפי שמופיע בחשבונית הקניה.
ניתן להחליף מוצרים שנרכשו באתר. החלפה צריכה להתרחש תוך 14 יום מקבלת המוצר ובהצגת חשבונית הקניה.
אין אפשרות להחזיר מוצר ללא כל חלקיו המקוריים (לדוגמא רצועות, צירים, כריות סיליקון וכו').
במקרים הבאים לא ניתן להחליף/ להחזיר מוצרים שנקנו באתר:
- מוצר שיוצר עבורך בהתאמה אישית (לדוגמא תפירה בהתאמה אישית למידה ייחודית)
- מוצר הלבשה תחתונה (גרבי בריאות חורף, גרבי בריאות קיץ וגרבי לחץ)
- מוצרים מתכלים: פלסטרים, טייפים
למעט במקרים של פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו בנוגע למוצר, או שהמוצר לא סופק לך בזמן (הפרה אחרת של תנאי החוזה).
מדיניות החזרת המוצרים של Orthowell עומדת תמיד תחת חוקי הגנת הצרכן וכפופה להם.
כיצד מתבצעת החלפה?
מקרה | מתי מחזירים? | איך מחזירים? | מי משלם על המשלוח במקרה של איסוף מהבית? |
---|---|---|---|
פגם במוצר שסופק ללקוח | אחריות החברה : מוצרי תמיכה אורתופדים: עד 6 חודשים מהרכישה מוצרי כף רגל: עד 3 חודשים, **באריזה המקורית, עם כל חלקי המוצר ובהצגת הוכחת קניה | החזרה לאחת מנקודות המסירה או בתיאום איסוף מבית הלקוח | החברה |
אי התאמה בין המוצר לבין התיאור שנמסר ללקוח אודות תכונות המוצר | עד 14 יום מקבלת המוצר | החזרה לאחת מנקודות המסירה או בתיאום איסוף מבית הלקוח | החברה |
עקב אי אספקת המוצר במועד | עד 14 יום מקבלת המוצר | החזרה לאחת מנקודות המסירה או בתיאום איסוף מבית הלקוח | החברה |
כל מקרה אחר* | עד 14 יום מקבלת המוצר | החזרה לאחת מנקודות המסירה או בתיאום איסוף מבית הלקוח | הלקוח |